1402-06-19 11:47
625
0
86403
معاون استاندار گلستان:

نگذاریم رسانه‌های دشمن واقعیت‌های امیدآفرین را تحریف کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: واقعیت‌های امیدآفرین بسیار زیادی وجود دارد که دشمنان می‌خواهند آن‌ها را با ابزار رسانه بپوشانند.

به گزارش گلستان ما، سیدعلی مهاجر در مراسم افتتاحیه دومین دوره طرح سراسری حامیم اظهار کرد: در نبردی هستیم که هدف آن تحریف واقعیت‌ها، تولید خشم، بی‌اعتمادی و ناامیدی با ابزارهای گوناگون از جمله فضای مجازی و رسانه است و راه قطعی مبارزه با آن جهاد تبیین است.

وی افزود: جوانان باید بدانند که ایران واقعی با ایران تصویر شده در فضای مجازی بسیار متفاوت است، واقعیت‌های امیدآفرین و انگیزه بخش بسیار زیادی وجود دارد که دشمنان می‌خواهند آن‌ها را با ابزار مجازی و رسانه بپوشانند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بیان کرد: آن‌گونه که در مجازی القا می‌شد محرم و اربعین امسال باید بسیار کم‌رنگ‌تر از گذشته می‌بود، اما دیدیم که مردم دین‌مدار و بصیر ایران اسلامی محرمی پرشورتر از گذشته را رقم زدند.

مهاجر تصریح کرد: در فضای انتخابات آن‌طور که در مجازی و رسانه‌ای تصویر می‌شد فضای سرد انتخاباتی را باید شاهد باشیم اما دیدید در پیش ثبت نام که برای اولین بار ۸ ماه پیش از انتخابات اتفاق افتاد با استقبال بسیار زیاد نخبگان و فرهیختگان همراه بود.

وی افزود: یکی از راه‌های مهم در مقابله با فتنه‌های دشمن تعامل بین حاکمیت و مردم است، این تعامل و ارتباط با حلقه‌های میانی میسر خواهد شد لذا طرح حامیم نقش مهمی می‌تواند در این امر لازم، داشته باشد.

مهاجر بیان کرد: یکی از ویژگی‌های طرح حامیم پرورش و تربیت جوانان متعهد، انقلابی، پرشور، با انگیزه و خلاق است که می‌توانند آینده‌ی کشور را تضمین کنند

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.